2012/11/28

Hezkuntza vs. Aireportu ez-errentagarriak

Espainiak dituen nazioarteko 52 aireportuetatik 8 besterik ez dira errentagarriak.


Jada 20 hilabete igaro dira Castellóko aireportua inauguratu zenetik; eta terminala oraindik martxan jarri ez  bada ere, joan den irailean komunikabideek ondorengo berria argitaratu zuten: Aerocas sozietateak, Castellóko hegazkinik gabeko aireportua kudeatzen duenak, 368.865 € zuzendu zituen langileria-gastuetarako, bertan 7 pertsona soilik lan egin arren (zuzendari bat, bitarteko hiru agintari eta hiru administrari).

Gainera, 2011. urtean 5.000.000 € baino gehiago gastatu ziren publizitate, propaganda eta harremen publikoetan. Eta hau guztia gutxi izango balitz, Castellóko aerodromoa mantentzea, egunero, 3.600 € kostatzen da. 

Dena den, hau ez da errentagarria ez den Espainiako aireportu bakarra:
  • Huescako terminalak hegaldi erregularrik gabe darama joan den urtetik.
  • Ciudad Realko aireportua nekez erabiltzen da.
  • Lleidakoak ez du aurkitzen bertan egan egin nahi duen aire-biderik. Ondorioz, Mallorcarako joan-etorriko hegaldia besterik ez du eskuragarri. 
  • ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario